خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 24 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شیرآلات بهداشتی د

ایسنا | بازار | یکشنبه، 12 مرداد 1399 - 12:18
بهنام رشوند مربی بین‌المللی جودو و سرمربی تیم تختی آموزش و پروش کرج که اخیرا با این تیم قهرمانی لیگ آینده‌سازان جودو را کسب کرده از شیرآلات بهداشتی د- وان به دلیل حمایت از این تیم در سخت‌ترین شرایط قدردانی کرد.
مسابقات،ليگ،تيم،شيرآلات،وان،جودو،بهداشتي،شركت،كشور،جودوكاران ...

بهنام رشوند مربی بین‌المللی جودو و سرمربی تیم تختی آموزش و پروش کرج که اخیرا با این تیم قهرمانی لیگ آینده‌سازان جودو را کسب کرده از شیرآلات بهداشتی د- وان به دلیل حمایت از این تیم در سخت‌ترین شرایط قدردانی کرد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شیرآلات بهداشتی د- وان، بهنام رشوند مربی بین‌المللی جودو کرجی با سابقه ۴۰ ساله در جودو، از پرافتخارترین جودوکاران و مربیان کشور به شمار می‌رود.
وی طی سال‌های گذشته چندین نوبت به‌عنوان مربی و سرمربی در تیم ملی جوانان و بزرگ‌سالان ایران انتخاب‌ شده و شرکت در دوره بین‌المللی مربی‌گری در کشور کره، اخذ بیشترین مدال از مسابقات بین‌المللی با تیم ملی جودو جوانان و اخذ سهمیه‌های المپیک با تیم ملی بزرگ‌سالان به‌عنوان مربی مهمان و ...
بخشی از افتخارات دوره مربی‌گری بهنام رشوند است.
در ادامه مصاحبه با این مربی مطرح جودوی کشور می‌خوانید:
درباره لیگ آینده‌سازان یا همان لیگ امید تا المپیک بیشتر بگوئید.
این لیگ با چه هدفی راه‌اندازی شده و سطح مسابقات آن چگونه بود؟
لیگ امید تا المپیک در رده سنی زیر ۲۰ سال با هدف تقویت تیم ملی جوانان راه‌اندازی شد.
این لیگ امسال با حضور ۱۵ تیم پرقدرت از سراسر کشور در دو گروه A و B برگزار شد و کیفیت مسابقات فوق‌العاده بالا بود.
تیم باشگاه آموزش‌وپرورش کرج در این مسابقات فقط یک جودوکار از مشهد به‌عنوان یار کمکی در ترکیب خود داشت و در سایر اوزان به جودوکاران پرورش‌یافته در خود باشگاه متکی بودیم.
درباره هزینه‌های حضور در مسابقات لیگ جودو بیشتر توضیح دهید و بفرمایید این هزینه‌ها را امسال چگونه پوشش دادید؟
حضور در مسابقات لیگ برتر و لیگ کشوری هزینه سنگینی دارد.
برای این مسابقات با جودوکاران قرارداد رسمی در فدراسیون و هیات های جودو ثبت می‌شود.
ما برای حضور در این مسابقات اسپانسری نداشتیم و طبق برآوردی که انجام شد بدون آن‌که بخواهیم پولی بابت شرکت در مسابقات به جودوکاران خودمان بدهیم باید حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون هزینه می‌کردیم.
برای تأمین این مبلغ بابت ثبت‌نام در لیگ با تماسی که شخصاً با مسئولان فدراسیون گرفتم مشمول تخفیف شدیم و خود بنده هم برای این‌که شاگردانم بتوانند در این مسابقات کسب تجربه کنند از دستمزد صرف‌نظر کردم.
ضمناً شرکت در این مسابقات نیاز به برخی ملزومات مثل تی‌شرت و گرم‌کن داشت که تی‌شرت‌های بچه‌ها را خودم هدیه کردم و هزینه گرم‌کن‌ها هم یکی از اولیای جودوکاران تقبل کرد.
ذکر این نکته ضروری است که هر یک از خانواده‌ها در حد توان خود مبلغی به تیم کمک کرد.
نهایتا آقای مقیسه مدیرعامل شرکت شیرآلات بهداشتی د- وان بود که در واقع به یاری ما آمد.
مبلغی که ایشان به ما پرداخت کردند در آن شرایط سخت بسیار به ما کمک کرد تا لباس‌های جودوکاران را تا حد زیادی تأمین کنیم.
حمایت بنگاه‌های اقتصادی از تیم‌های رزمی برای آن‌ها نفعی دارد؟
حمایت اسپانسرهایی همچون شیرآلات بهداشتی د- وان از تیم‌های ورزشی جدا از این‌که ایفای مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی به شمار می‌رود، یک نوع سرمایه‌گذاری و بازی برد-برد برای هر دو طرف است.
طبعا وقتی تیم‌ها با لوگو و آرم آن برند در مسابقات حضور پیدا کنند، با توجه به هزینه‌های نجومی تبلیغات در صداوسیما بسیار به نفع شرکت‌هاست که به این شکل تبلیغات خود را انجام دهند و برند خود را در معرض دید بینندگان میلیونی صداوسیما و دیگر خبرگزاری‌ها و سایت‌ها و مطبوعات قرار دهند.
پیشنهاد من به برندهای بزرگی مثل شیرآلات بهداشتی د- وان این است که اگر می‌خواهند در کشور بهتر و مؤثرتر دیده شوند به اسپانسرینگ ورزش‌های رزمی در ایران توجه ویژه داشته باشند چون این ورزش‌ها واقعاً مورد استقبال جوانان و مردم هستند و مسابقات آن‌ها دیده می‌شود.
این ورزش‌ها در سطح بین‌المللی هم مدال‌آور هستند و با قراردادهای بلندمدت می‌توانند نه‌تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهان هم برند خود را مطرح کنند.
برای مثال این برندها می‌توانند باشگاهی تاسیس یا اجاره کنند و باشگاه‌های موفقی مثل باشگاه تختی آموزش‌وپرورش را که هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان جزو باشگاه‌های خوب و آینده دار کشور است، تحت پوشش خود بگیرند و در نهایت از قهرمانی‌هایی که این تیم‌ها در مسابقات مختلف داخلی و خارجی به دست می‌آورند چندین برابر هزینه‌ای که انجام داده‌اند، بهره‌برداری تبلیغاتی کنند.
و سخن پایانی ...
در پایان بازهم از آقای مقیسه و شرکت شیرآلات بهداشتی د- وان تشکر می‌کنم که در یک مقطع دشوار، حامی جوانان آینده سازمان‌ شدند و به‌هرحال بخشی از افتخار این قهرمانی متعلق به آقای مقیسه و این شرکت است.
در این فرصت از آقای مقیسه که با روشن‌بینی و آینده‌نگری در واقع در این باشگاه سرمایه‌گذاری کردند درخواست می‌کنم بازهم در کنار ما باشند و مطمئن باشند اگر به‌جای صرف هزینه‌های سنگین تبلیغات، به‌عنوان اسپانسر در کنار جوانان ما باشند آن‌ها هم با مدال‌ها و قهرمانی‌های خود نام شرکت شیرآلات بهداشتی د- وان را از آنچه اکنون هست پرآوازه‌تر خواهند کرد.
انتهای رپرتاژ آگهی