سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کار اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغ با ریشه قرآنی است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 08 مرداد 1399 - 10:30
ورامین- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: کار اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغ با ریشه قرآنی است.
تبليغات،اسلامي،لطفي،نهاد،خدا،هماهنگي،نگاه،حضور،شوراي،سلايق،ديديم

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله لطفی صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان برگزاری مراسم انقلاب در شهرستان ورامین اظهار داشت: به خدمات و نقش و رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم می‌توان نگاه سطحی داشت و هم می‌توان نگاه عمیق و واقع بینانه داشت.
لطفی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرا سازمانی که مجموعه‌ای از ارگان‌ها، نهاد و تشکل‌ها است مأموریت و ویژگی‌هایی باید داشته باشد که دور هم جمع شوند گفت: ما با توجه به جشن ۴۰ سالگی انقلاب دیدیم که مسئولان بلندپایه در این مراسم حضور داشتند و اگر این نگاه فرا سازمانی نبود این اجتماعات بزرگ حاصل نمی‌شد.
وی با بیان اینکه در کار تبلیغات اسلامی نهراسیدن از دیگران و توکل به خدا در مسیر الی الله از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: در این شورا به تکلیف عمل کردن مهم است و این که کار اصلی شورا تبلیغ با ریشه قرآنی است و این گونه نیست که تبلیغات به این شیوه فقط رهاورد این نظام باشد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان داشت: مدال افتخار و قله‌های به یاد ماندنی در مقاطع گوناگون د ر فراز و نشیب‌های مختلف در برابر نظام سلطه متعلق به مردم است و حماسه آفرین‌های واقعی مردم هستند مردمی که دل‌های آنها به دست خدا در این راه قرار می‌گیرد و با حضور مردم خدا عامل حضور می‌شود و در این راستا وظیفه ما نیز در این جایگاه مدیریت حرکت مردم خواهد بود.
لطفی اظهار داشت: سال قبل برای بیانیه گام دوم به برخی سختی‌ها اشاره کردیم که با استقبال برخی افراد مواجه و ناگفته‌ها گفته شد و باید بدانیم که این کار سختی‌هایی دارد که حساس و پیچیده است.
وی افزود: با توجه به اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور باید سلایق گوناگون را در نظر بگیریم چرا که شناخت تفکر و سلیقه‌ها بسیار مهم است دیدیم که در گذشته طی مقطعی موضوع چپ و راست و اصول گرا و اصلاح طلب مطرح و شیوه‌ها بیانگر سلایق بودند اما ما در این نهاد تبلیغ را بیان می‌کنیم و حوزه علمیه ۱۲ هزار مبلغ را برای بیان مبانی دینی اعزام می‌کند و تبلیغات ما در شوراها است و در نهایت یک حرکت تبلیغی عظیم ده‌ها میلیونی از مبلغین به ره می‌افتد که مردم هستند.