خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | یکشنبه، 05 مرداد 1399 - 18:29
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری از تمدید مهلت تکمیل اطلاعات دارندگان دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی در سامانه ارزیابی و رتبه‌بندی این دفاتر خبر داد.
دفاتر،سامانه،پيشخوان،ارزيابي،ارتباطات،برخط

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام حی‌شاد، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری، گفت: سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی با هدف مکانیزه کردن تمامی فرایندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، بررسی عملکرد و نظارت مطلوب‌تر بر آنان به صورت برخط راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه تمام مراحل ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی در این سامانه به صورت برخط است افزود: با راه‌اندازی این سامانه، رتبه‌بندی دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و از این پس خدمات دستگاه‎ها براساس رتبه‌ای که دفاتر در این سامانه کسب می‌کنند به آن‌ها واگذار می‌شود.
حی‌شاد درباره نحوه دسترسی به این سامانه تصریح کرد: ارزیابی دفاتر از تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان تا پانزدهم مرداد ماه ۹۹ می‌توانند با مراجعه به این سامانه به آدرس prsb.cra.ir و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir، منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/