سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کناره گیری قهرمان قمی از ورزش حرفه ای

مهر | ورزشی، استان‌ها | شنبه، 28 تیر 1399 - 16:33
قم - محمدرضا شعبانی قهرمان قمی پاراتکواندو و عضو تیم ملی گفت: بدلیل بی مهری های هیئت تکواندوی قم ، دیگر در هیچ مسابقه‌ای به میدان نخواهم رفت.
هيئت،شعباني،ورزشكاران،تصميم،معلوليتي

محمدرضا شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از هیئت تکواندوی قم اظهار کرد: این هیئت به ورزشکاران پاراتکواندو به خاطر محدودیت و معلولیتی که دارند بی محبتی بسیار زیادی می‌کند و من که همیشه عاشق این رشته بودم، حالا با یاس و ناامیدی تصمیم دارم دیگر در هیچ مسابقه‌ای به میدان نروم.
شعبانی که در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی در رتبه چهارم وزن منفی ۷۵ کیلوگرم قرار دارد افزود: ای کاش همچنان زیر نظر هیئت جانبازان و معلولین بودیم؛ توجه و رسیدگی این هیئت قابل قیاس با هیئت تکواندو نیست و به ورزشکاران معلول اهمیت می‌دهد.
در صورتی که محمد رضا شعبانی که مدال‌ها و موفقیت‌های زیادی را همراه با تیم ملی کسب کرده در خصوص این تصمیم خود قاطع باشد، باید از این پس شاهد فعالیت او در کسوت مربیگری باشیم.