لزوم تعریف تلفن یکسان برای امدادرسانی به شهروندان در مواقع بحران
انتخاب
|
اجتماعی و حوادث
|
چهارشنبه، 19 دی 1397 - 23:04
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید کرد: تعریف یک تلفن یکسان برای امدادرسانی به شهروندان در مواقع بحران، ضروری است.

خلاصه خبر
احمد صادقی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه بین المللی ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات (HSE)،در این خصوص گفت: رویکرد نمایشگاه HSE باید به سمت یکپارچه سازی خدمات امداد و نجات در کشور نزدیک شود و و سعی کنیم به کمک سیستم ها و ساختارهای موجود، سازمان های مختلف امدادرسان با یکپارچگی فرماندهی وارد عملیات شوند.
صادقی با تاکید بر لزوم توجه به مقوله پیشگیری خاطر نشان کرد: همانطور که ما با برگزاری نمایشگاههای مختلف به مقوله مقابله با بحران توجه می کنیم و جدیدترین و نوینترین فناوریها و تکنولوژیها را به معرض نمایش می گذاریم ، به همین اندازه باید به مقوله پیشگیری نیز توجه کنیم.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به نقش شرکت های حضور یافته در نمایشگاه در توانمند سازی سیستم ها و سازمان های عملیاتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم که فعالیت های نمایشگاهی از طریق آموزش و شبیهسازی حوادث مختلف بتواند بستر توانمندسازی مردم را نیز برای مقابله با حوادث بالاببرد.
صادقی با تاکید بر لزوم توجه به مقوله پیشگیری خاطر نشان کرد: همانطور که ما با برگزاری نمایشگاههای مختلف به مقوله مقابله با بحران توجه می کنیم و جدیدترین و نوینترین فناوریها و تکنولوژیها را به معرض نمایش می گذاریم ، به همین اندازه باید به مقوله پیشگیری نیز توجه کنیم.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به نقش شرکت های حضور یافته در نمایشگاه در توانمند سازی سیستم ها و سازمان های عملیاتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم که فعالیت های نمایشگاهی از طریق آموزش و شبیهسازی حوادث مختلف بتواند بستر توانمندسازی مردم را نیز برای مقابله با حوادث بالاببرد.