سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تفاهم نامه تقویت زیرساخت های فنی صدا و سیمای گیلان امضا شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 18 تیر 1399 - 12:53
رشت- توسعه و به روز رسانی زیرساخت‌های فنی صدا و سیما و تکمیل پوشش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی و اف ام در گیلان با حضور مسئولان استانی و کشوری امضا شد.
گيلان،صدا،استان،ديجيتال،سيما،اشاره،توسعه،پيشرو

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور «رضا علیدادی» معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما و «ارسلان زارع» استاندار گیلان تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه و به روز رسانی زیرساخت‌های فنی صدا و سیما و تکمیل پوشش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی و اف ام در سطح استان گیلان امضا شد.
گیلان در حوزه بستر دیجیتال پیشرو است
معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیمای در حاشیه این برنامه با اشاره به وضعیت مطلوب زیرساخت‌های استان گیلان، گفت: این شرایط باید به سمت ایده آل ارتقا یابد.
رضا علیدادی با اشاره به اینکه گیلان در بستر دیجیتال جز استان‌های پیشرو است، افزود: با توجه به سطح بالای فرهنگ مردم این استان، پوشش حداکثری رسانه‌ای یک الزام است.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا حمایت و کمک‌های لازم برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر زیرساخت‌های صدا و سیمای این مرکز انجام شود.
ضرورت تقویت زیرساخت‌های صدا و سیما در گیلان
استاندار گیلان در ادامه با اشاره به عملکرد خوب صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا، اظهار کرد: گیلان بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت در اجرای پروتکل‌های بهداشتی پیشرو بوده که نشان دهنده فرهنگ بالای مردم این استان است.
ارسلان زارع با بیان اینکه در دوران کرونا به اهمیت توجه و بهره گیری از آموزش‌های دیجیتال بیش مشخص شد، افزود: نیازمند استمرار این فعالیت و تقویت زیرساخت‌ها و پوشش حداکثری برنامه‌ها هستیم.
وی با اشاره به وجود برخی کمبودها در نقاط مرزی استان گیلان در زمینه سیگنال‌های صدا و سیما، گفت: تقویت این زیرساخت‌های باید مورد توجه قرار گیرد.