خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترامپ به دنبال تریبون تازه‌ای برای مخابره پیام‌های جنجالی خود است

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | یکشنبه، 15 تیر 1399 - 18:54
واکنش شبکه‌های اجتماعی به پیام‌های جنجال برانگیز رئیس جمهور آمریکا او را به فکر راهکاری تازه برای ارسال پیام‌های خود انداخته است.
شبكه،اجتماعي،آمريكا،جمهور،رئيس،دونالد،قوانين

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، واکنش شدید برخی رسانه‌های اجتماعی به پیام‌های جنجال برانگیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا او را بر آن داشت تا به دنبال راهکار‌های جدیدی برای ارسال پیام‌های خود باشد.
گاردین با اشاره به واکنش‌های اخیر رسانه‌های اجتماعی از جمله شبکه توئیتر و فیس بوک به پیام‌های دونالد ترامپ نوشت او در ماه‌های مانده به انتخابات مهم آمریکا باید به فکر راهی برای مخابره پیام‌های خود باشد.
شبکه اجتماعی توئیتر که رئیس جمهور آمریکا آن را تریبون اختصاصی برای حمله به منتقدان خود می‌داند، اخیر برخی از توئیت‌های ترامپ را به دلیل داشتن محتوای تحریک آمیز برچسب زد.
همچنین توئیتر یکی از پیام‌های رئیس جمهور آمریکا را نقض قوانین این شبکه اجتماعی ارزیابی کرد.
شبکه اجتماعی توئیتر اخیرا برخی پیام‌های ترامپ که حاوی مطالب خشونت طلبانه بود را پنهان کرده بود.
همچنین این شبکه برچسب راستی‌آزمایی به یک توئیت ترامپ درباره تقلب در انتخابات زده بود.
همچنین اخیرا توئیتر یکی از توئیت‌های تصویری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را پس از دریافت شکایتی از نشریه نیویورک تایمز مبنی بر نقض حقوق مالکیت فکری از صفحه خود حذف کرده است.
شبکه اجتماعی فیس‌بوک نیز به تازگی اعلام کرد یک تبلیغ سیاسی از انتخابات دونالد ترامپ را به علت «مغایرت با قوانین» خود، ترویج نفرت و تفرقه‌افکنی از شبکه خود حذف کرده است.
چالش‌های توئیتر با ترامپ در ماه می ‌آغاز شد و از آن زمان تاکنون دو طرف بار‌ها با یکدیگر درگیری پیدا کرده اند تا جایی که رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است قوانین مربوط به فعالیت شبکه‌های اجتماعی را تغییر خواهد داد.
انتهای پیام/