خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازتاب موفقیت جهانی ستاره بسکتبال ایران در رسانه انگلیسی

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | یکشنبه، 15 تیر 1399 - 18:45
یک رسانه انگلیسی، پیروزی ارسلان کاظمی در نظرسنجی سایت فیبا را بازتاب داد.
بسكتبال،دانك،كاظمي،راي،دست،نظرسنجي،انگليسي،فدراسيون،پيروزي

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، یک رسانه انگلیسی، پیروزی ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان را در نظرسنجی فدراسیون جهانی بسکتبال، بازتاب داد.
رسانه انگلیسی insidethegames، پیروزی ارسلان کاظمی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان را در نظرسنجی " برترین دانک" دهه فدراسیون بین المللی بسکتبال (فیبا) بازتاب داد.
این سایت انگلیسی نوشت، به دنبال رای گیری از هواداران، ارسلان کاظمی، بازیکن بسکتبال ایران، عنوان دانک دهه فدراسیون بین المللی بسکتبال را به دست آورد.
حرکت او مقابل یونان در مسابقات مقدماتی المپیک سال ۲۰۱۶، در میان ۳۲ "دانک" عنوان بهترین حرکت دهه اخیر (۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰) را به دست آورد.
در نظرسنجی فینال، دانک کاظمی بر فراز" یوانیس بوروسیس" ۵۵.۸ درصد آرا و در مجموع بیش از ۸۰ رای کسب کرد.
او در فینال مقابل کارلوس مورایس ستاره آنگولا پیروز شد که با نزدیک به ۶۴۰۰۰ رای ۴۴.۲ درصد آرا را به دست آورد.
طی ۲۰ روز، در کل ۶۹۹ هزار و ۱۹۸ نفر در این رای گیری شرکت کردند.
کاظمی مهاجم ۳۰ ساله قدرتی، در راه کسب این پیروزی "نورول پله" از لبنان، "روی هاچیمورا" از ژاپن و "گبه نوروود" از فیلیپین را در منطقه آسیا حذف کرد و سپس در مرحله نیمه نهایی "رافائل مینیرو" از برزیل را از پیش رو برداشت.
اسلم دانک مورایس در رقابت‌های قهرمانی آفریقا ۲۰۱۳، عنوان دانک برتر آفریقا را به دست آورد، در حالی که "مینیرو" و "کریستاپس پورزینگیس" از لتونی به ترتیب در قاره آمریکا و اروپا پیروز شدند.
هوادارانی که رأی دادند نیز این شانس را دارند که توپ رسمی مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین را بدست آورند.
قرار است بزودی این برنده اعلام شود.
گفتنی در دیدار ایران و یونان که اسلم دانک کاظمی شکل گرفت، تیم ملی بسکتبال ایران با اختلاف ۲۵ امتیاز و آن‌ها نتوانستند به المپیک ریو ۲۰۱۶ صعود کنند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/