خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجمع اصحاب رسانه علیه دخالتهای سفیر آمریکا در امور لبنان

مهر | بین‌الملل | یکشنبه، 15 تیر 1399 - 15:47
جبهه رسانه های مقاومت لبنان در فراخوانی از اصحاب رسانه در این کشور خواست که در تجمع اعتراض آمیزی که فردا علیه دخالتهای سفیر آمریکا در امور لبنان برگزار می شود، مشارکت کنند.
لبنان،تجمع،رسانه،آمريكا،مخالفت،بيروت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جبهه رسانه های مقاومت لبنان از رسانه‌های این کشور خواست تا ضمن برگزاری یک تجمع، سیاست فتنه‌جویانه آمریکا را محکوم و از دخالت آشکار این کشور در امور داخلی لبنان و تحریم آن جلوگیری کنند.
این تجمع اصحاب رسانه در لبنان در مخالفت با دخالتهای آشکار دورثی شیا سفیر آمریکا در بیروت در امور داخلی لبنان و در مخالفت با تحریم لبنان و نیز اتهام تروریستی زدن به طیف خاصی از ملت لبنان و اقدامات تحریک آمیز علیه آن و ایجاد فتنه انگیزی، برگزار می شود.
این تجمع اصحاب رسانه روز دوشنبه ششم ماه جولای ساعت پنج و نیم عصر به وقت محلی لبنان در رستوران الساحه در جاده فرودگاه بیروت برگزار می شود.
در این فراخوان آمده است: «در مخالفت با دخالتهای آشکار سفیر آمریکا در بیروت و دولت آمریکا در امور داخلی لبنان و در مخالفت با محاصره کشور ما و اتهام تروریستی وارد کردن به طیفی از ملت و اقدامات تحریک آمیز علیه آن و ایجاد فتنه افکنی؛ جبهه رسانه های مقاومت از شما دعوت به عمل می آورد که در تجمع رسانه ای در محکومیت سیاست های آمریکا حضور بهم رسانید.
این تجمع، روز دوشنبه ۶/‏۷/‏۲۰۲۰‬ ساعت پنج و نیم عصر در رستوران الساحه در جاده فرودگاه برگزار می شود».