خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مجلس منتظر نمی‌ماند تا دولت از خواب بیدار شود

مهر | سیاسی | یکشنبه، 15 تیر 1399 - 14:53
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: قطعا مجلس منتظر نخواهد ماند تا دولت از خواب بیدار شود و اگر آنان نسبت به وضع موجود پاسخگو نباشند آنان را پاسخگو خواهیم کرد.
مجلس،پاسخگو،مشكلات،شوراي،اسلامي،دولت،متفكر،قيمتي

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از گزارش سرپرست وزارت صمت اظهار داشت: آقای روحانی در سال ۹۲ و در زمان انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که ۳۰ درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم‌ها و ۷۰ درصد آن مربوط به سوءمدیریت مسئولان است و در این شرایط باید به رئیس جمهور بگوییم که شما برای برطرف کردن سو مدیریت مسئولان چه کردید؟
وی بیان کرد: مردم ما همه فشارها را تحمل کردند و هر روز منتظر یک عدم ثبات اقتصادی جدید هستند و باید به فکر حل مشکلات اقتصادی آنان باشیم.
عضو هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات قانون به اندازه کافی وجود دارد اما در زمینه اجرا و نظارت مشکلاتی پابرجاست، گفت: فقط برای بررسی قیمت گوشت کافی است که به کشتارگاه‌ها سر بزنید و ببینید تولیدکنندگان گوشت را با چه قیمتی عرضه می‌کنند و مصرف کنندگان آن را با چه قیمتی تحویل می‌گیرند که فاصله فاحش این قیمت‌ها نشان دهنده سو مدیریت دولت است.
متفکر آزاد تاکید کرد: قطعاً مجلس شورای اسلامی منتظر نمی‌ماند تا دولت از خواب بیدار شود و تحرکی داشته باشد.
دولت باید در قبال وضعیت معیشتی مردم پاسخگو باشد و اگر پاسخگو نباشد ما آنان را پاسخگو خواهیم کرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۹۷ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات اسباب بازی و نخ دندان و دیگر کالاهای غیرضروری صرف شد و وزارت صمت باید بر این مساله نظارت کافی داشته باشد.