خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO ۲۰۰۰۰

مهر | بازار | یکشنبه، 15 تیر 1399 - 14:16
آسیاتک موفق به پیاده‌سازی استاندارد ISO ۲۰۰۰۰-۱:۲۰۱۸ به عنوان اولین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکت‌های صنعت IT شد.
آسياتك،ISO،سيستم،شركت،استاندارد،فناوري،مديريت،اطلاعات

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک به عنوان یکی از پیشروان صنعت ICT و اپراتور برتر خدمات ارتباطی ثابت طی سال‌های گذشته با توسعه سیستم‌های مدیریتی مبتنی بر استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه و زیرساخت سیستمی خود اقدام نموده است.
در این راستا آسیاتک موفق به پیاده‌سازی استاندارد ISO ۲۰۰۰۰-۱:۲۰۱۸ به عنوان اولین شرکت و تنها دارنده این گواهینامه در سطح شرکت‌های صنعت IT شد.
به جهت بررسی انطباق و صحه گذاری اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در طی سه روز انتهایی هفته گذشته ممیزی اجرای سیستم فوق الذکر توسط شرکت مرزبان کیفیت نماینده IMQ-ایتالیا در محل شرکت آسیاتک برگزار گردید.
بر اساس گزارش ممیزی تیم ممیزی IMQ اجرای سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO ۲۰۰۰۰-۱ ویرایش سال ۲۰۱۸ به صورت کامل و بدون هر گونه عدم انطباقی در شرکت آسیاتک می‌باشد.
استاندارد ISO ۲۰۰۰۰ بر پایه روش‌های ITIL و به صورت تخصصی در حوزه ICT توسط مؤسسه بین المللی استاندارد ISO، تدوین و منتشر گردیده است.
لازم به ذکر است که سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با بهره گیری از تجارب ITIL ، سازمان‌ها را در جهت ارتقا خدمات و سرویس‌های خود رهنمون می‌سازد.
آسیاتک افتخار آن را داشته است که با بهره گیری از سیستم مدیریت فناوری اطلاعات ۱-۲۰۰۰۰ ISO خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مشترکین گرامی ارائه نماید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.