خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طراحی سایت ارزان توسط ساخت سایت وردپرس حرفه‌ای

مهر | بازار | یکشنبه، 15 تیر 1399 - 12:59
یکی از بخش‌های طراحی سایت مربوط به طراحی سایت وردپرس ارزان است که از ویژگی‌های آن می‌توان به مواردی همچون امنیت بالا، مدیریت آسان، دسترسی به منابع آموزشی و ... اشاره کرد.
سايت،طراحي،ارزان،ديجيتال،وب،وردپرس،ايجاد،كسب،دليل،سرمايه،مار ...

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با همگانی شدن استفاده از اینترنت خانگی و اینترنت همراه، بسیاری از کسب و کارها به سمت طراحی وب سایت برای ایجاد تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان خود و فروش اینترنتی محصولاتشان رفته‌اند که در این میان ایجاد یک سایت حرفه‌ای ارزان یکی از دغدغه‌های سرمایه گذاران برای ورود به بخش دیجیتال در طراحی سایت است.
چرا که معمولاً بسیاری از کسب و کارها از بودجه و سرمایه آنچنانی برخوردار نیستند، به همین دلیل ما در همیار توسعه بسته به نیاز بازار طراحی سایت حرفه‌ای ارزان فروشگاهی، خبری، پزشکی و … را به مشتریان خود با قیمت مناسب عرضه می‌کنیم و طی آموزشی‌هایی نحوه کار و استفاده را به آنها آموزش می‌دهیم، علاوه بر این تا ماه‌ها و تا زمانی که شما نیاز داشته باشید به صورت پشتیبان در کنار مجموعه شما خواهیم بود.
یکی از بخش‌های طراحی سایت مربوط به طراحی سایت وردپرس ارزان است که از ویژگی‌های آن می‌توان به مواردی همچون امنیت بالا و بروز رسانی مستر و پی در پی، مدیریت آسان، دسترسی به منابع آموزشی، همخوانی با سئو سایت برای قرار گرفتن در رتبه بالا، داشتن قابلیت قالب‌های متعدد و همچنین افزونه نویسی، داشتن هسته قدرتمند، کارکرد آسان و … اشاره نمود.
توجه داشته باشید که ایجاد وب سایت وردپرسی حرفه‌ای باید توسط متخصصان این حوزه انجام شود.
طراحی سایت برای دیجیتال مارکتینگ‌ها با حداکثر بهره وری
یکی از بخش‌های جذاب و مهم طراحی سایت مربوط به بخش طراحی سایت برای دیجیتال مارکتینگ‌ها است که امروز طراحی چنین سایت‌هایی بسته به نیاز بازار در حال افزایش است که با یک طراحی اصولی و حرفه‌ای و با استفاده از تولید محتوای غنی نتایج درخشانی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
بسیاری از کسب و کارهای کوچک با سرمایه اندک خود به دنبال ایجاد دیجیتال مارکتینگ هستند و این بیشتر به این دلیل است که ایجاد دیجیتال مارکتینگ نیاز به سرمایه آنچنانی ندارد و شما با سرمایه گذاری اندک خود در این بخش می‌توانید سود زیادی را به دست بیاورید.
با توجه به امکاناتی که دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها ایجاد می‌کند بسیاری از آنها در حال نقل مکان از فروشگاه‌های سنتی به این سمت و سو هستند که در این بین طراحی سایت ارزان برای دیجیتال مارکتینگ بسته به نوع فروشگاه در الویت کاری شرکت همیار توسعه برای رونق بخشیدن به این بازار گسترده قرار دارد.
نکته‌ای که به هنگام طراحی سایت ارزان وجود دارد این است که می‌بایست با استفاده از امکانات موجود یک طراحی حرفه‌ای را بسته به نیاز مشتری ایجاد کنید.
طراحی زیبا سایت وردپرس با استفاده از المان‌های مختلف
یکی از بخش‌های مهم در طراحی، نحوه طراحی سایت وردپرس با استفاده از المان‌های مختلف موجود در وردپرس است.
سؤال مهم این است که چرا ما برای طراحی سایت باید وردپرس را انتخاب کنیم؟
اصلاً دلیل چنین انتخابی در میان سایر گزینه‌های طراحی سایت چیست؟
در جواب باید گفت که بسیاری از خرده کسب و کارها برای ورود به دنیای دیجیتال در ابتدا نیاز به یک سایت نیمه پیشرفته دارند تا ورود خود به دنیای وب و اینترنت را اعلام کنند و سپس رفته رفته با استفاده از امکانات موجود، سایت خود را ارتقاء دهند.
همانطور که می‌دانید وردپرس در واقع یک سیستم مدیریت محتوا است که در اختیار طراحان وب سایت به صورت متن قرار می‌گیرد که کارکرد آسانی نیز دارد.
از ویژگی‌های مهم طراحی سایت وردپرس این است که با استاندارهای متناسب با سئو کاملاً همخوانی دارد و به هنگام جست‌وجو نام برند شما را در صدر قرار می‌دهد.
ناگفته نماند که سایت‌های وردپرسی به هنگام جست‌وجو سریع‌تر از دیگر سایت‌ها در موتورهای جست‌وجوگر گوگل اعتبار و ارزش پیدا می‌کنند و رتبه بالاتری از دیگر سایت‌های مشابه و رقیب به دست می‌آورند.
طراحی سایت ارزان و با کیفیت همیار توسعه
طراحی سایت ارزان حرفه‌ای یکی از مواردی است که باید به هنگام طراحی سایت به آن توجه داشت، اصولاً داشتن یک وب سایت شما را به اهدافتان نمی‌رساند چرا که با یک سرچ ساده می‌توانید وب سایت‌های متروکه زیادی را مشاهده کنید که بازدیدکننده‌ای ندارند.
به همین دلیل طراحی سایت باید بر اساس آپشن‌های مختلفی طراحی شود، طوری که برای مخاطب نیز جذابیت داشته باشد و مخاطب را وادار کند تا هر از چند گاهی یا در بهترین حالت روزانه به آن سر بزند؛ بر همین اساس ما در همیار توسعه با بهره گیری از تجربه و تخصص در کنار شما هستیم تا بتوانید سایت ارزان فروشگاهی، سایت شرکتی، سایت خبری، سایت فروشگاهی و … خود را طراحی کنید و با استفاده از محتوای مناسب ترافیک خود را افزایش دهید.
منظور از طراحی ارزان سایت این نیست که طراحی وب سایت شما بی‌کیفیت است بلکه صرفاً به این دلیل است که ما با استفاده از روش‌های مختلف هزینه‌های طراحی را تا مقدار زیادی برای شما کاهش می‌دهیم تا شما بر اساس بودجه و سرمایه‌تان بتوانید یک وب سایت حرفه‌ای ارزان طراحی کنید.
تعرفه‌های طراحی سایت متغیر است، برای مشاوره و همچنین اطلاع از قیمت طراحی سایت با ما تماس بگیرید و ما از ابتدا تا پایان طراحی سایت و تا زمانی که شما نیاز داشته باشید در کنارتان هستیم.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.