خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 18 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مشارکت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در تصمیم‌گیری مدارس افزایش می‌یابد

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 13 اسفند 1397 - 13:51
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دغدغه افزایش مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری مدارس را داریم، گفت: انتظار می رود مربیان پرورشی در این زمینه ورود کنند.
تربيتي،پرورشي،مربيان،پرورش،مدارس،آموزش،اسلامي،دانش،امور،كهگي ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، هادی زارع‌پور ظهر امروز در همایش گرامی‌داشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار داشت: بحث مهم تربیت اسلامی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد تأکید جدی است.
وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران تأسیس و راه اندازی نهادهای مختلف در کشور است، افزود: نهاد امور تربیتی یکی از مهمترین نهادهای ایجاد شده در کشور در حوزه تعلیم و تربیت پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده که از سوی شهیدان رجایی و باهنر تأسیس و راه اندازی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فلسفه شکل گیری نهاد امور تربیتی پرورش نسل انقلابی و جلوگیری از ایجاد هرگونه انحراف در مسیر انقلاب اسلامی ایران است.
زارع‌پور عنوان کرد: مربیان پرورشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد چنانچه بخواهند نسل باایمان، متقی و بالنده تربیت کنند لازمه آن برقراری رابطه عاطفی با دانش آموزان است.
وی ادامه داد: دیگر ملزومات موفقیت هر چه بیشتر مربیان پرورشی مدارس استان در انجام رسالت سنگین خود شامل آشنایی با علم و فناوری روز دنیا و مسائل تربیتی و روان شناسی است.
زارع‌پور خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که مربیان پرورشی کهگیلویه و بویراحمد هر چه بیشتر دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی را در تصمیم گیری‌های مدارس مشارکت دهند.
وی بیان کرد: مربیان پرورشی مدارس علاوه بر مطالعه هر چه بیشتر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موضوع مقابله با انواع آسیب های اجتماعی ویژه نسل جوان را جدی بگیرند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: حدود 70 درصد برنامه‌ای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به طور مستقیم یا غیرمستقیم مربوط به مسائل پرورشی و تربیتی دانش آموزان است
سید بهاءالدین ملک حسینی با تاکید براینکه افزایش اعتبارات حوزه پرورشی و تربیتی مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش برای تحقق بهتر این برنامه‌ها ضروری است، اظهار داشت: مربیان پرورشی به عنوان راهبر تربیتی نقش اثرگذاری در مدارس ایفا می‌کنند.
به گزارش تسنیم، در پایان این همایش از خانواده‌های شهدای امور تربیتی و جمعی از مربیان و فعالان امور تربیتی وتربیت اسلامی و مربیان فعال حوزه سازمان دانش آموزی تقدیر شد.
انتهای پیام/ن