حملات هوایی عربستان به مأرب و البیضاء/ نقض توافق الحدیده ادامه دارد
تسنیم
|
بینالملل
|
جمعه، 13 تیر 1399 - 23:17
منابع خبری از ادامه تجاوزات جنگندههای سعودی به مناطق مختلف یمن خبر دادند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، جنگنده های متجاوزان سعودی، مناطق ماهلیه و العبدیه در استان مأرب را 9 بار بمباران کردند.
جنگنده های سعودی همچنین بخش السوادیه در استان البیضاء را هدف قرار دادند.
خبر دیگر اینکه یک منبع در اتاق عملیات افسران ارتباط و هماهنگی در استان الحدیده از 55 مورد اقدام تجاوزکارانه ائتلاف جنگ افروز سعودی در جبهه های الحدیده و ادامه نقض توافق آتش بس خبر داد.
انتهای پیام/