زمین لرزه کیاسر در مهدیشهر استان سمنان احساس شد
مهر
|
اجتماعی و حوادث، استانها
|
شنبه، 07 تیر 1399 - 08:03
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زمین لرزه ۳.۵ ریشتری صبح امروز که کانون آن کیاسر در استان مازندران عنوان شده، در برخی نقاط مهدیشهر و شهمیرزاد احساس شده است.
ایرج رئیسیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه صبح شنبه زمینلرزه سه و نیم ریشتری در کیاسر مازندران و در مرز بین این استان و سمنان رخداده است، بیان کرد: این زمینلرزه در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد و در مهدیشهر و شهمیرزاد نیز احساس شد.
وی با بیان اینکه این زلزله ساعت ۴:۲۷ صبح شنبه ثبتشده است، تاکید کرد: این زمینلرزه به دلیل عدم داشتن قدرت بالا نگرانکننده نیست.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: فاصله کانون این زلزله با مهدی شهر ۴۰ و با شهمیرزاد ۳۶ کیلومتر بوده و در نتیجه نباید نگران بود.