خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 08 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آلبوم «میز دوتایی» به نوبت دوم انتشار رسید

مهر | فرهنگی و هنری | سه شنبه، 03 تیر 1399 - 12:06
آلبوم «میز دوتایی» گروه موسیقی «سیریا» از گروه های فعال موسیقی تلفیقی کشورمان به نوبت دوم انتشار رسید.
موسيقي،آلبوم،نوازنده،سيريا،گيتار،عود،ني

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه موسیقی «سیریا»، آلبوم «میز دوتایی» گروه موسیقی «سیریا» که چندی پیش به صورت فیزیکی و دیجیتالی پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود به تازگی و پس از استقبال شنوندگان در نوبت دوم انتشار قرار گرفت.
این آلبوم که ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ به تهیه کنندگی ماکان صغیری منتشر شده، غیر از انتشار به صورت فیزیکی و دیجیتال در پلتفرم‌های بین المللی نیز به فروش رسیده است.
آلبوم «میزدوتایی» روایتی از موسیقی است که سعی دارد با وام گرفتن از موسیقی بوشهر و بهره گیری از ترانه‌هایی با گویش فولکلور ساختار جدیدی در موسیقی ایران تجربه کند.
این در حالی است که قطعات آلبوم در ژانرهای متفاوتی از موسیقی تلفیقی آهنگسازی و تنظیم شده است.
محمد لاریان خواننده، بهروز شریفیان نوازنده پرکاشن، مهدی ناصری نوازنده گیتار، امیرحسین ماهینی نوازنده گیتار باس و عود، معین پاکباز نوازنده درامز، مهدی حیدری منفرد نوازنده نی انبان، نی جفتی و عود نوازندگان این آلبوم را تشکیل می‌دهند.