خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 27 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردمی کردن تبلیغ رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی است

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 01 تیر 1399 - 16:58
گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی در جامعه استفاده شود.
تبليغات،اسلامي،سازمان،تبليغ،تبليغي،رويكرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری بعدازظهر امروز در همایش «تبیین مسائل فرهنگی و تبلیغی موسوم به گام دوم انقلاب» که هم‌زمان با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش‌های کانون بسیج شاهرود برگزار شد اظهار داشت: «مردمی کردن تبلیغ» از رویکردها و سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و این بدان معناست که مشارکت مردم در تمام حوزه‌های تبلیغی افزایش می‌یابد.
وی ترویج و توسعه فرهنگی دینی- اسلامی را از مهم‌ترین اهداف این رویکرد سازمان تبلیغات عنوان کرد و گفت: با مردمی شدن تبلیغ استفاده از ظرفیت‌های مردمی همچون هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی و مذهبی و شبکه‌های تبلیغی مردم محور در دستور کار قرار می‌گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اتخاذ شیوه‌های نوین در حوزه تبلیغ دین گفت: باید از افراد نخبه، مجرب، کار بلد و کارآزموده در این حوزه و در رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی استفاده شود.
حجت‌الاسلام علی شکری بر تلاش و مشارکت فعال همه سازمان‌ها، تشکل‌ها، نهادها و مؤسسات در این رویکرد جدید سازمان تبلیغات تأکید کرد و گفت: مردم محور شدن تبلیغ مستلزم جریان سازی اجتماعی است.
وی ایجاد حکومت دینی و تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب را منوط به اتخاذ راهبردهای جدید و اثرگذار دانست.
انتهای پیام/363/ ع