خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 19 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیازهای جامعه شناسایی می‌شود/نقش تبلیغ در کاهش آسیب‌های اجتماعی

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 01 تیر 1399 - 10:39
اردبیل- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با شناسایی و احصاء نیازها در صدد مردمی کردن تبلیغات دینی برآمده و نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته است.
تبليغ،تبليغات،ديني،اسلامي،تبليغي،تاكيد،توجه،ترويج،بايستي،گام ...

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت اول تیر روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، به ضرورت توجه به مسئله تبلیغ دینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با شناسایی و احصاء نیازها و زیست بوم هر منطقه، اهداف خود را به سمت تحقق گام دوم انقلاب هدایت کرده و در صدد مردمی کردن تبلیغات برآمده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با تاکید بر اهمیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در جامعه اسلامی، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای پیشرفت در هر عرصه‌ای اطلاعات و آگاهی‌های عمومی است و سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان اصلی‌ترین مجموعه می تواند برای اطلاع‌رسانی دینی نقش بسیار مهمی ایفا کند.
در سال‌های گذشته نیز فعالیت‌های بسیار زیادی را در این زمینه ارائه کرده و به اذعان متولیان فرهنگی، به طرز شایسته‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذاشته است اکنون نیز با جدیت و تلاش مضاعف در راستای پیشبرد اهداف تبلیغ اسلام ناب فعالیت می‌کند.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان اینکه رفتار و عمل ما هر لحظه مبلغ دین ما است، تاکید کرد: ما با روش‌های نوین تبلیغی و جوان پسند، بایستی تغییر مثبت در زندگی دیگران ایجاد کنیم.
بایستی با رفتار و گفتار نیک در ترویج تبلیغ عملی در جامعه پیش‌قدم باشیم که نمونه این امر ترویج فرهنگ مواسات و همدلی در شرایط موجود و مشکلات به‌وجود آمده از ویروس کرونا، با حضور گسترده روحانیون جهادی و انقلابی در خط مقدم کمک مومنانه بود که الحمدلله بسیار مورد توجه و تقدیر قرار گرفت.
وی در پایان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت فعالین تبلیغی، تصریح کرد: توجه به چند قشر از جمله نخبگان فرهنگی، جوانان و بانوان ضروری است و جوان‌گرایی باید محور برنامه‌های تبلیغی باشد.