خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 08 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتقاد از کمرنگ شدن نقش مردم در فعالیت‌های اجتماعی

مهر | استان‌ها | شنبه، 31 خرداد 1399 - 15:28
کرمان - مدیرکل اداره امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با انتقاد از اینکه نقش مردم در عرصه فعالیت کمرنگ شده است، گفت: دغدغه امروز ما برخیزاندن دوباره مردم است.
سعيدي،نژاد،تكنولوژي،نقش،گفتمان،متولي،كرمان،دغدغه،تبليغات

به گزارش خبرنگار مهر، عاطفه سعیدی نژاد ظهر شنبه در نشست مدیران سازمان تبلیغات استان کرمان و مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات در جمع زنان فرهیخته و فعال عرصه‌های اجتماعی استان کرمان، گفت: ما امروز نیاز به تکنولوژی داریم که دغدغه‌های جمع‌های کوچک انقلابی را تبدیل به دغدغه همه مردم بکند.
وی ادامه داد: مشکل ما این است که می‌گوئیم چرا مردم فکر ما را عملی نمی‌کنند و چرا در مسئله جمعیت فکرها عملیاتی نمی‌شود.
سعیدی نژاد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به تکنولوژی برخیزاندن مردم رسیدند، افزود: انقلاب و دفاع مقدس از نظر تکنولوژی که در جمع کردن عزم‌ها داشت؛ ملت‌ها را به تعجب وا داشت.
انقلاب اسلامی اراده فراگیر ملی را در کانون مدیریت کشور جمع کرد.
سعیدی نژاد عنوان کرد: ملت ایران حاصل تربیت تمام اولیای بشر است و حالا ذخیره بشریت به انفعال کشیده شده است.
وی با انتقاد از اینکه نقش مردم در عرصه فعالیت زدوده شده است، گفت: دغدغه امروز ما برخیزاندن دوباره این مردم است.
اگر این بار موتور مردم روشن شود دیگر نیرویی جلودار آن نخواهد بود.
سعیدی نژاد بیان کرد: ما تصوراتمان از داشته‌هایمان غلط است و یافته‌های خود را نشناخته‌ایم.
از طرفی قابلیت‌هایمان خیلی بیشتر از یافته‌هایمان است.
وی با اشاره به اینکه برای تبدیل شدن به قطب در عرصه‌های مختلف فاصله‌ای نداریم، گفت: تعداد کسانی که برای حل مشکلات و معضلات فعالیت می‌کنند در مقایسه با تعداد مردم و مشکلاتشان پاسخ گو نیست.
سعیدی نژاد بیان کرد: وسعت مسائل کشور به تعداد همه مردم است نه فقط جهادی‌ها وانقلابی ها؛ اصل کار ما در اجرای تکنولوژی گفتمان سازی است، تبیین کردن کاری است که پیامبران هم مکلف به آن بودند.
وی گفت: فعالان عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی اولین لایه این گفتمان سازی هستند.
این افراد بعد از رسیدن به عقلانیت در مورد نقش مردم و پیدا کردن نقش و جایگاه خود متولی پیگیری بخشی از این اهداف می‌شوند و هر کسی متولی بلند کردن بخشی از این پروژه خواهد شد.