خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 18 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نحوه رفع نقص کارت داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ایسنا | دانش و فناوری | یکشنبه، 12 اسفند 1397 - 11:00
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به این که آزمون دستگاه‌های استخدامی ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود، بر رعایت مواردی از سوی داوطلبان تاکید کرد.
آزمون،روز،نقص،اسفند،رفع،نتايج

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به این که آزمون دستگاه‌های استخدامی ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود، بر رعایت مواردی از سوی داوطلبان تاکید کرد.
مهندس آشنا در گفت‌وگو با ایسنا، تعداد کل نفراتی که در آزمون ثبت‌نام کردند ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ نفر عنوان کرد و افزود: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۱۷ اسفند برگزار می‌شود.
فرآیند آزمون از ساعت ۸ و نیم صبح آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان باید ساعت ۸ و نیم در حوزه‌ها حضور داشته باشند و دفترچه‌ها از ساعت ۹ صبح توزیع می‌شود.
وی درباره احتمال نقص کارت داوطلبان و روش‌های رفع آن گفت: داوطلبان از روز ۱۳ اسفند می‌توانند با ورود به سایت کارت‌های ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند و اگر فردی به هر دلیلی مشکلی در کارت داشته باشد در سایت، آدرس باجه‌های رفع نقص سراسر کشور اعلام می‌شود و از روز ۱۴ اسفند می‌توانند با مراجعه به باجه‌های اعلام شده اقدام به رفع نقص کارت خود کنند.
ما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از روز آزمون کارهای مربوط به رفع نقص را انجام دهند که روز آزمون با استرس و عجله برای انجام این کار مواجه نشوند.
آشنا با بیان این که این آزمون در کل استان‌های کشور و در بیش از ۲۰۰ شعبه برگزار می‌شود، درباره اعلام نتایج آزمون گفت: ابتدا باید نتایج آزمون کتبی مشخص شود و بعد دستگاه‌ها برای پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت زمان مصاحبه را مشخص می‌کنند، پس از فرآیند مصاحبه نتایج آن بازمی‌گردد و سپس اعلام می‌شود.
قطعاً این فرآیند در زمانی کوتاه انجام نمی‌شود.
نتایج آزمون کتبی هم بعد از جمع‌آوری و تصحیح پاسخنامه‌ها در پروفایل شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.
انتهای پیام