خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 16 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارتقای کیفی در خدمات صنعت برق از اولویت های استان قزوین است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 21 خرداد 1399 - 14:44
قزوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: استفاده از سیستم های هوشمند برای ارتقای کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مشترکین، از اولویت های مدیران صنعت برق در سال جاری است.
برق،مشتركين،شركت،قزوين،نيروي،صنعت،ارائه،هوشمند،توزيع،بهره،استان

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه اولین پلتفرم نوین هوشمند و یکپارچه خدمات مشترکین در صنعت برق کشور «پرتو» ظهر چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیران وزارت نیرو و توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.
سعید بهادیوند چگینی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم گفت: این شرکت با همکاری و مشارکت یکی از شرکت‌های دانش بنیان در سال جهش تولید اقدام به پیاده سازی و بهره برداری از اولین سامانه و پلتفرم نوین هوشمند در صنعت برق با عنوان «پرتو» کرده است.
وی اضافه کرد: به واسطه نتایج و فرآیندهای کمی و کیفی آن در حوزه‌های مالی، درآمد و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مشترکین، نقطه عطف و گام مهمی در صنعت برق است.
بهادیوند چگینی تصریح کرد: این طرح با بهره گیری از جدیدترین فناوری‌های روز و استانداردهای فنی، جامعیت در ارائه خدمات به مشترکین و پوشش سطوح نیاز سه گانه شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق قزوین و مشترکین برق را به دنبال دارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین بیان کرد: با پیاده سازی این پلتفرم می‌توان شاهد عبور از سطوح ابزاری و دستیابی به نتایج و استراتژی‌های تحلیل و مدیریت داده‌ها و در حقیقت ارزش افزوده آنها باشیم که این موضوع نقش مهمی در چشم انداز و افق پیش رو در صنعت برق کشوراست.
در ادامه سید محمد قافله باشی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ضمن معرفی اولین پلتفرم هوشمند و یکپارچه خدمات مشترکین صنعت برق «پرتو» در خصوص کارکرد این پلتفرم توضیحاتی ارائه کرد.
وی افزود: بهره برداری از سرویس‌های مدیریت مصرف و کاهش تلفات، تحلیل و آنالیز داده و ارائه گزارش‌های ارزش افزوده، امکان ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین از جمله درگاه قبض سبز، بهره مندی از پلتفرم هوشمند و موتورهای محاسباتی و فرایندی ماژولار، سیستم نرم افزاری اختصاصی و وابسته به نیروی انسانی از مزیت‌های این طرح است.