خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 16:14
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام(ره) در شهرهای این استان با حفظ رعایت فاصله اجتماعی خبر داد.
اسلامي،انقلاب،ياسوج،مراسم،امام،برگزار،ايران،خاضع،كبير

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی در شهر یاسوج و مصلاها و مساجد جامع دیگر شهرستان‌های استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
وی با گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای قیام خونین 15 خرداد 42 عنوان کرد: مراسم بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره) روز چهار‌شنبه 14 خردادماه ساعت 10 در مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
خاضع با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این مراسم در دیگر شهرهای استان نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، ابراز کرد: تقوا و اخلاص، خرد و معرفت الهی، کلام راه‌نما و عمل صالح، حلم و متانت، تواضع و هوشیاری، همت بلند و ارادۀ پولادین، از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شخصیتی جامع‌الابعاد و چهره‌ای مانا در اعصار تاریخ بشریت بر جای گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: امام(ره) با پرورش نسلی جوان و انقلابی توانست نسخه ستم‌شاهی ایران را درهم بپیچد و با توکل به خداوند متعال، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند و با پشتیبانی مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را مبتنی بر احکام مترقی دین مبین اسلام مستقر کند و با احیای ارزش‌های اسلامی، میراث بزرگ انقلاب اسلامی را برای هدایت بشریت بر‌جای گذارد.
انتهای پیام/542/ ت