خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آزمون‌های دانشگاه‌های خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می‌شود

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 16:09
بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و قرارگرفتن خراسان شمالی در وضعیت قرمز کرونا، امتحانات دانشگاه‌های استان به صورت غیر حضوری برگزار می شود.
خراسان،شمالي،كميسيون،كرونا،امتحانات،خوابگاه،دروس،حياتي،استان ...

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی خراسان شمالی که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان و قرار گرفتن خراسان شمالی در وضعیت قرمز کرونا ویروس، امتحانات دانشگاه‌های استان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دروس کارگاهی و عملی از این قاعده مستثنی هستند و برگزاری امتحانات این دروس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با فواصل زمانی متفاوت خواهد بود.
وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا دانشگاه‌ها و کمیسیون نقل و انتقالات نهایت همکاری را با دانشجویان برای حذف درس و انتقال به استان‌های محل اقامت خود داشتند و برآیند ما از اقدامات دانشگاه‌ها مثبت است.
حیاتی تصریح کرد: برای بازگشایی دوباره دانشگاه‌ها و برگزاری کلاس‌ها تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم.
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مشکلات دانشجویان در حوزه خوابگاه باید در جلسات کارشناسی ذیل این کمیسیون بررسی و حل شود و برای حل مشکل کمبود خوابگاه دانشگاه فرهنگیان بجنورد این موضوع باید در کمیسیون واگذاری ساختمان‌ها و امکانات اداری مطرح شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود قیام ١۵ خرداد را مبدا آغاز نهضت انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این روز مردم در شهرهای مختلف به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از امام خمینی (ره) سینه خود را آماج گلوله‌ها قرار دادند و نتیجه این جان‌فشانی‌ها پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵٧ بود.