خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اندیشه امام خمینی (ره) یک انقلاب بی‌نظیر فرهنگی را در دنیا رقم زد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 16:09
بوئین‌میاندشت- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوئین‌میاندشت گفت: اندیشه امام خمینی (ره) یک انقلاب بی‌نظیر فرهنگی را در دنیا رقم زد و ملت‌های انقلابی حرکت خود در این عرصه را وامدار ایشان می‌دانند.
امام،انقلاب،مسئولان،اسلامي،بازخواني،آرايي،مستضعفان،سرهنگ،ظلم ...

سرهنگ محمدرحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اظهار داشت: امام کار ویژه حکومتی که برپایه حق تشکیل شده است را تحقق عدالت می‌دانست و معتقد بود که این امر جز مبارزه با استکبار میسّر نخواهد شد.
وی افزود: امام با توجه ویژه به مستضعفان و شالوده سازی انقلاب برپایه طبقه مستضعف توانست یک انقلاب بی‌نظیر فرهنگی رقم بزند که به الگوی راستین برای ملت‌های انقلابی بدل شود، امام همواره در بیان کلامی و عملی یک صف آرایی مشخص داشتند و آن هم اینگونه شکل می‌گرفت که مستکبران در مقابل مستضعفان، تقابل عدل و ظلم و رویارویی محرومان و چپاولگران، این صف آرایی محور رفتار ایشان را در مواجهه با مسائل پیرامون مشخص می‌کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین‌میاندشت گفت: به تبع این رفتار شناسی امام در بررسی سنجه‌های مدیریتی مسئولان در عملکرد برای حاکمیت را باید تابعی از مرام و مسلک امام دانست نه یک قدم پیش و نه یک قدم پس، تا بتوان آرمان مقدس انقلاب اسلامی را که همواره بی نظیرترین شعارها را برای بقا و بسط خود تعریف کرده است را حفظ کنیم.
بازخوانی اندیشه‌های امام نقشه راهی برای مسئولان است
وی افزود: این امر تنها با بازخوانی اندیشه‌های امام راحل میسر می‌شود حال چه در عرصه سیاسی و یا عرصه‌های مبتلا به مدیریتی که همیشه به مثابه نقشه راه برای مسئولان می‌ماند.
سرهنگ رحمانی تصریح کرد: امروز که ملت‌های انقلابی خود را وامدار اندیشه امام می‌دانند فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران پدید آورده است تا حقانیت و عدالت خواهی خود را به عنوان شاخص و نمادی برجسته در عرصه روابط بین الملل در قالب بازتعریفی در عیار یک حکومت اسلامی خیرخواه و صلح طلب و در عین حال مبارز دربرابر ظلم مطرح کند.