خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نماز جمعه ۱۶ خرداد در قرچک اقامه می شود

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 16:07
‌امام جمعه شهرستان قرچک از اقامه نماز جمعه ۱۶ خرداد خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت سفید شهرستان قرچک در شرایط کرونا، نماز جمعه مورخ ۹۹/۳/۱۶ با رعایت دستورات بهداشتی اقامه می‌شود.
قرچك،شهرستان،امام،خرداد،جمعه،توليد،ارتحال،راهكارهاي،شعار،خاط ...

ایسنا/تهران ‌امام جمعه شهرستان قرچک از اقامه نماز جمعه ۱۶ خرداد خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت سفید شهرستان قرچک در شرایط کرونا، نماز جمعه مورخ ۹۹/۳/۱۶ با رعایت دستورات بهداشتی اقامه می‌شود.
‌حجت الاسلام اسماعیلی بعد از ظهر سه شنبه ۱۳ خردادماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک از تمامی ادارات و ارگان‌ها، گروه‌های خودجوش مردمی، خیرین و تمامی فعالان در عرصه مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و از مردم خواست همچنان با رعایت توصیه‌های بهداشتی به تثبیت وضعیت مطلوب شهرستان کمک کنند.
وی با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲، اظهار کرد: ارتحال امام عظیم الشأن گرچه حادثه جانگدازی برای ملت ایران بود اما انتخاب خلف صالح امید دیگری به مردم و جامعه اسلامی داد.
حجت الاسلام ‌اسماعیلی ادامه داد: امام خمینی(ره) با اعتقاد قلبی و عملی‌، زعامت دنیای اسلام را برعهده گرفت و با شیوه حکومت‌مداری اسلامی روش جدیدی در مدیریت دنیای مدرن طراحی کرد، دنیایی که تصور می‌کرد با وجود تکنولوژی دیگر نیازی به تفکر دینی ندارد.
امام جمعه شهرستان قرچک بیان کرد: در اوج نگرانی و پریشانی که بعد ارتحال امام چه خواهد شد، جانشین بحق و الهی نصیب ملت ما، دنیای اسلام و همه آزادی خواهان جهان شد؛ جانشینی بصیر که به فکر حقوق همه ملت‌هاست و در اقیانوس مواج و پرتلاطم، بیش از ۳۰ سال مدیریت داشته و محکم و مصمم تئوری فکری امام راحل را عملی کردند.
حجت الاسلام اسماعیلی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ۱۵ خرداد سال ۴۲، افزود: خدمت در دیار ۱۵ خرداد افتخار ارزشمندی برای مسئولان این منطقه است.
وی بصیرت دینی را میراث ارزشمند مردم دیار ۱۵ خرداد عنوان کرد و گفت: شهادت شهدای ۱۵ خرداد در مظلومیت کامل صورت گرفت به همین دلیل زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها و پاسداری از ارزش‌های آنان وظیفه‌ای خطیر است.
امام جمعه شهرستان قرچک در ادامه به راهکارهای تحقق شعار سال اشاره ‌کرد و گفت: در سال جهش تولید با ارائه راهکارهای فرهنگی و اجرای برنامه‌های حمایتی دولت از واحدهای تولیدی بایستی به معنای واقعی برنامه‌ریزی لازم برای رونق تولید با ظرفیت حداکثری و حمایت مردمی از کالاهای داخلی صورت پذیرد.
وی افزود: شهرک صنعتی قرچک نقطه قوت شعار امسال در این شهرستان است و خوشبختانه روز به روز در حال پیشرفت است و همه وظیفه داریم برای رفع موانع تولید این شهرک تلاش حداکثری داشته باشیم.
امام جمعه قرچک یادآور شد: امید است با تحقق شعار امسال از معضل بیکاری بیکاری که گرفتاری‌های زیادی به همراه دارد و موجب اختلافات خانوادگی شده، کاسته شود.
وی بر ضرورت ارتباط مراکز علمی با صنایع تاکید کرد و از دانشگاه‌ها و شهرک صنعتی قرچک و دیگر صنایع مستقر در شهرستان خواست با برگزاری نشست‌های تخصصی، راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات بخش تولید ارائه دهند.
انتهای پیام