خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

با افزایش ترافیک مرسولات پستی باید کیفیت اجرای فرآیند‌ها نیز افزایش یابد

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 13:49
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در حاشیه بازدید از بخش‌های امانات و سکوی مبادله اداره کل تجزیه و مبادلات، بر لزوم ارتقای کیفیت اجرای فرآیند‌های پستی تاکید کرد.
پستي،معاون،كاركنان،بازرگاني،عملكرد،فني،اداره،غضنفري،مرسولات

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست مطرح کرد:
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در حاشیه بازدید از بخش‌های امانات و سکوی مبادله اداره کل تجزیه و مبادلات که با همراهی محمد هادی مدیرکل منطقه پستی جنوب غرب انجام شد، ضمن قدردانی از زحمات و مسئولیت پذیری کارکنان این اداره کل در مواجهه با افزایش چندین برابری ترافیک مرسولات گفت: آماده سازی صحیح و رهسپاری به موقع از ضروریات اجرای فرایند‌های پستی است.
وی ضمن نظارت بر چگونگی اجرای دستورالعمل‌ها و استفاده از جعبه‌های دردار به جای کیسه‌های پستی اظهار داشت: در حال حاضر بسته‌های ۸ استان در این جعبه‌ها رهسپار می‌شوند و به زودی همین روال در تمامی استان‌ها اجرا خواهد شد.
بیشتر بخوانید: مرسولات خرید اینترنتی ایلام ۱۰ برابر شده‌است
غضنفری در جریان ارزیابی عملکرد کارکنان باجه قبول منطقه پستی جنوب غرب یادآور شد: در سال جدید پرداختی‌ها به موزعین بر اساس عملکرد فردی با استفاده از نرم افزار پی اف پی صورت می‌گیرد و بازخورد خوب این کار، ما را بر آن داشته تا سنجش عملکرد متصدیان باجه‌های قابل قبول را نیز در دستور کار قرار دهیم.
معاون فنی و بازرگانی پس از کنترل روند بازتولید بارکد‌های مخدوش و ارائه راه کار در جهت بهبود آن از تأسیسات مجموعه تجزیه و مبادلات نیز بازدید کرد و به روز رسانی تجهیزات سرمایشی جهت تأمین دمای مطلوب و مورد نیاز کارکنان در فصل گرما را در دستور کار معاون پشتیبانی این اداره کل قرار داد.
انتهای پیام/