خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

همراهی وزارت بهداشت با رویداد کرونا روایت

مهر | سلامت و پزشکی | سه شنبه، 13 خرداد 1399 - 09:10
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بر همراهی این وزارتخانه با رویداد کرونا روایت تاکید کرد.
رويداد،بهداشت،وزارت،كرونا،ثبت،پزشكي،نظام،ملي،روايت،مركز

به گزارش خبرگزاری مهر، کیانوش جهانپور، با حضور در سازمان نظام پزشکی، همراهی این مرکز را با کروناروایت اعلام و تابلوی یادبود این رویداد را امضا کرد.
در دیدار، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با مسعود حبیبی معاون اجتماعی و حسین کرمانپور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و محمد کیاسالار دبیر کرونا روایت، در زمینه همکاری‌های دوطرفه در خصوص ثبت و مستندسازی ابعاد مختلف حماسه ملی مقابله با همه‌گیری کرونا بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای این جلسه، از زحمات شبانه‌روزی و تلاش‌های سخنگوی وزارت بهداشت در ماه‌های اخیر تقدیر و تشکر به عمل آمد و در ادامه، دبیر رویداد کرونا روایت، به تشریح اهداف و ابعاد این رویداد پرداخت.
همچنین، سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن ارزشمند خواندن ثبت اسناد مربوط به فداکاری‌ها و ایثار پزشکان، پرستاران و تمامی اعضای کادر درمان، اعلام آمادگی کرد که تمامی آثار پژوهشی، آموزشی، مستند و روایی وزارت بهداشت که در فرم‌ها و قالب‌های متعدد و متنوعی، تهیه و تولید شده است، به منظور ثبت لحظه‌های ماندگار در اختیار دبیرخانه کروناروایت قرار گیرد و وزارت بهداشت از این رویداد ملی حمایت کند.
جهانپور همچنین اعلام آمادگی کرد از طریق مکاتبه با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از آنها ‌بخواهد آثار و مستندات خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.
در پایان این جلسه نیز رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تابلوی یادبود کروناروایت را امضا و برای برگزارکنندگان این رویداد آرزوی موفقیت کرد.
رویداد ملی «کرونا روایت: ثبت لحظه‌های ماندگار» در ۱۰ بخش جداگانه برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۱۵ تیر ۹۹ فرصت دارند آثار خود را در وبسایت نظام پزشکی به نشانی irimc.org در سامانه کروناروایت ثبت کنند.
سازمان نظام پزشکی، تمامی اعضای کادر بهداشت و درمان، هنرمندان و تمام افرادی را که مواجهه با کرونا به نحوی به تجربه زیسته‌شان بدل شده است، دعوت به مشارکت در این رویداد ملی کرده است.