خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز ثبت‌نام برای حضور مجازی در نهمین کنفرانس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

ایسنا | دانش و فناوری | چهارشنبه، 07 خرداد 1399 - 10:00
ثبت نام در نهمین کنفرانس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع "الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت: زمینه‌های تحقق و ضمانت‌های اجرا" آغاز شد.
كنفرانس،الگوي،پيشرفت،ايراني

ثبت نام در نهمین کنفرانس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع "الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت: زمینه‌های تحقق و ضمانت‌های اجرا" آغاز شد.
به گزارش ایسنا، نهمین کنفرانس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع "الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت: زمینه های تحقق و ضمانت‌های اجرا" به صورت مجازی از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این کنفرانس علمی از طریق سامانه http://conference.olgou.ir/ اقدام کنند.
سپس در روزهای برگزاری کنفرانس با ورود مجدد به وبگاه کنفرانس و استفاده از رمز ورود به سالن کنفرانس وارد شده و در کنفرانس شرکت کنند.
همچنین باید جهت دریافت برنامه زمانبندی نهمین کنفرانس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به لینک http://conference.olgou.ir/data/cnf1563336528/uploads/barname.conf9.lite.pdf مراجعه کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل، موضوع را از طریق شماره‌ تماس ۸۸۳۵۲۰۸۰-۰۲۱ به دفتر دبیرخانه کنفرانس اطلاع دهند و یا با ایمیل conference@olgou.ir مکاتبه کنند.
انتهای پیام