خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روزگار تشنگیِ غیزانیه

ایسنا | استان‌ها، تصویری | سه شنبه، 06 خرداد 1399 - 19:09
بخش غیزانیه اهواز، با بیش از 600 حلقه چاه نفت محل زندگی مردمی است که سال ها است با بی آبی دست و پنجه نرم می کنند و میان لوله های نفت، در جست و جوی آب هستند. در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز خوزستان، بی آبی برای مردم غیزانیه اهواز مشکل‌ساز شده و گرما نیز مشکلات آن ها را دو چندان کرده است. مردم غیزانیه سال ها است که وعده رسیدن آب به این منطقه را از زمین و زمان شنیده اند و باید دید که چه زمانی قرار است تا از میان لوله های نفتی، آب به این مردم برسد.
آب،اهواز،لوله

روزگار تشنگیِ غیزانیه
بخش غیزانیه اهواز، با بیش از 600 حلقه چاه نفت محل زندگی مردمی است که سال ها است با بی آبی دست و پنجه نرم می کنند و میان لوله های نفت، در جست و جوی آب هستند.
در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز خوزستان، بی آبی برای مردم غیزانیه اهواز مشکل‌ساز شده و گرما نیز مشکلات آن ها را دو چندان کرده است.
مردم غیزانیه سال ها است که وعده رسیدن آب به این منطقه را از زمین و زمان شنیده اند و باید دید که چه زمانی قرار است تا از میان لوله های نفتی، آب به این مردم برسد.
۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۸