خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 23 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روابط عمومی‌ آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 00:03
انزلی- فرماندار انزلی روابط عمومی‌ها را آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه دانست و گفت: با ایجاد بستر مناسب و تأمین مالی می توانند نقش خود را به درستی انجام دهند.
روابط،عمومي،سازماني،جايگاه،ارتباط،جامعه،آفريني،حيدري،مخاطبان ...

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حیدری آزاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشور، فرصتی است تا با یادآوری جایگاه مهم و تأثیر گذار روابط عمومی و ارتباطات، زمینه لازم برای تقویت و تحکیم مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی درون و برون سازمانی فراهم شود.
حیدری آزاد افزود: روابط عمومی هوشمند و به روز، این فرصت را به هر مجموعه‌ای می‌دهد تا ضمن دریافت مطالبات جامعه هدف و مخاطبان خود از یک سو، خدمت و وظایف سازمان خود را بدرستی به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی بیشتر بهره ببرد.
وی با بیان اینکه ارتقا و تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها به عنوان بازوی مشورتی، در دنیای امروز یک ضرورت انکار ناپذیر و یک راهبرد مهم است، تاکید کرد: امروزه نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های نو ظهور و دقت و سرعت در امر اطلاع رسانی و ارتباط موفق با مخاطبان بیش از همیشه اهمیت دارد.
فرماندار انزلی همچنین گفت: مدیران و رؤسای ادارات باید به روابط عمومی‌ها به عنوان آئینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه هدف توجه داشته و با تمهید ابزار و تکمیل نیروی انسانی و تأمین مالی، زمینه را برای نقش آفرینی درست و به موقع و ایفای وظیفه سازمانی در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان فراهم کنند.
حیدری آزاد تصریح کرد: هماهنگی با سرعت تحولات ارتباطی و فناورانه، برقراری ارتباط دو سویه و تعاملی بین مسئولان و مردم، داشتن ارتباط مؤثر با رسانه‌ها، هم‌اندیشی با اهالی رسانه، نخبگان و اقشار مختلف جامعه، ایفای نقش راهبردی و مشاوره‌ای، توجه به روابط سازمانی، داشتن برنامه منسجم برای شرایط عادی و بحران، افکارسنجی و پژوهش، تولید محتوای مناسب و متنوع، آموزش مستمر، حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی، نقدپذیری و ارتباط با مردم از راه‌های مختلف، تبیین خدمات دولت و اقناع افکار عمومی می‌تواند روابط عمومی‌ها را به واحدهایی پویا، هوشمند و تأثیرگذار تبدیل کند.
وی همچنین اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود اعم از تحریم‌های ظالمانه دشمنان، تنگناها، محدودیت‌ها و مضیقه‌های موجود و مساله فراگیر کرونا، از جامعه رسانه‌ای و مسئولان روابط عمومی انتظار می‌رود تا نهایت تلاش خود را برای امید آفرینی، جلب مشارکت مردم، فعال‌سازی و ایجاد زمینه برای رونق و جهش تولید در شهرستان بندرانزلی به کار گیرند.