قدرت رسانهای در گرو روابطعمومی قدرتمند است
معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در پیام تبریک خود به مناسبت ۲۷ اردیبهشت بر اهمیت روابط عمومیها به عنوان ابزار تحقق قدرت رسانهای تاکید کرد.

معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در پیام تبریک خود به مناسبت ۲۷ اردیبهشت بر اهمیت روابط عمومیها به عنوان ابزار تحقق قدرت رسانهای تاکید کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما، علی دارابی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، پیام تبریکی نوشت.
در پیام معاون سازمان صداوسیما آمده است: امروزه گستره تعاملی و ارتباطی با مردم و رسانهها، مولفه مهمی در پویایی و قدرت سازمانها و نهادها بهشمار میآید و قدرت این مولفه در جایگاه روابطعمومیها بهعنوان شریانهای ارتباطی درون و برونسازمانی خلاصه میشود؛ جایگاهی که نتیجه توفیق در تحقق دستاوردهایی همچون شناخت اولویتها و نیازهای جامعه، توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری و مخاطبمحوری است.
دارابی در ادامه خاطرنشان کرده است: بیتردید، چنین انتظار و توقعی، در گرو توجه افزونتر به حوزه ارتباطات و روابط عمومی در دستگاهها و نهادهای کشور از یکسو و تلاش مجاهدانه و مضاعف خبری و اطلاعرسانی مدیران و کارکنان روابط عمومی از سوی دیگر است تا با تجهیز و بهرهگیری از امکانات و فناوریهای نوین خبری و اطلاعرسانی و تعامل سنجیده و اثرگذار با مردم و مخاطبان هدف، گامهای مؤثر و راهگشایی در ارتقاء و تعالی کشور بردارند.
وی در پایان با اشاره به بیست و هفتم اردیبهشت، «روز ارتباطات و روابط عمومی» تصریح کرده است: این روز یادآور همین مسئولیت و وظیفه خطیر و فرصتی مناسب برای تعالی روابط عمومیها در مسیر موضعگیری سنجیده و دقیق، انتشار عادلانه اطلاعات و آگاهیبخشی به افکار عمومی است.
این روز را به همه همکاران روابط عمومی رسانه ملی به ویژه کارکنان تلاشگر روابط عمومی مراکز استانها که آیینه فعالیتها و اقدامات ارزشمند رسانه ملی در سراسر کشور هستند، تبریک میگویم و از پروردگار متعال، سلامتی، توفیق و سربلندی روزافزونتان را آرزومندم."
انتهای پیام