خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 21 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شکایت مهدی انجیدنی از سامانه پشتیبانی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | شنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 21:11
مهدی انجیدنی، مدیرعامل پیام‌رسان گپ، با انتشار پستی در توئیتر از مشکلات پشتیبانی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی نوشت.
كالا،بررسي،گپ،رسان،كتبي،سامانه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی انجیدنی مدیرعامل پیام رسان گپ، با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود از عدم وجود سامانه پشتیبانی کتبی و مناسب شرکت دیجی‌ کالا ابراز تعجب کرد.
وی با شکایت به آن‌ که سایت دیجی کالا پیگیری‌های او را مورد بررسی قرار نمی‌دهد نوشت: "عجیب نیست که دیجی‌ کالا یک سامانه ثبت کتبی شکایت و مشکلات و پیگیری آنها ندارد؟!
۲۰ روز است که از کالا خریداری شده خبری نیست !
پشتیبانی تلفنی هم بدون بررسی و به صورت تکراری میگه درخواست شما ثبت شد، تا ۲۴ ساعت دیگر بررسی می‌شود که خوب ظاهرا بررسی نمی‌شود".
در ادامه تصویر پست منتشر شده مهدی انجیدنی، مدیر عامل پیام رسان گپ، در حساب کاربری توئیتر وی را مشاهده می‌کنید:
بیشتر بخوانید: تبریک مجازی چهره‌ها به مناسبت روز میلاد امام حسن مجتبی (ع)
انتهای پیام/