گنبد مسجد «مالک اشتر» ستاد ناجا دچار حریق شد
مهر
|
اجتماعی و حوادث
|
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 - 16:08
در پی عملیات ایزوگام، گنبد مسجد ستاد فرماندهی ناجا دچار حریق و آتش سوزی شد.
به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش متأسفانه در پی عملیات ایزوگام و بر اثر سهل انگاری کارگران، گنبد مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا دچار حرق و آتش سوزی شد.
گفتنی است عوامل آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر و مشغول اطفای حریق هستند.
بر اساس این خبر، این حادثه هیچ گونه تلفات انسانی نداشته است.