خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۸۵ درصد تماس های مردم با مرکز ۱۲۵ همدان مزاحمت تلفنی بوده است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 - 15:14
همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی طی روز گذشته ۴۰۹ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۳۵۰ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.
نجات،عمليات،بياناتي،همدان،مشاوره،تماس

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات، ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در روز گذشته بوده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۰۹ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۴ مورد منجر به عملیات شده است.
بیاناتی با بیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: یکی از اموری که به صورت جدی مورد توجه سازمان آتش نشانی است ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است به نحوی که مردم بتوانند هم از لحاظ روانی خود و دیگران را با کنترل سطح استرس مدیریت کنند و هم بتوانند تا هنگام رسیدن نیروهای امدادی اقدامات اولیه امدادی را انجام دهند.
محمدرضا بیاناتی افزود: تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۰ تماس اشتباه نیز بوده و متأسفانه ۳۵۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.
بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در میدان باباطاهر، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی در چیت سازیان و خیابان پاسداران و نجات حیوانات در شهرک مدنی بوده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۴ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.