سینما ماشین
ایسنا
|
فرهنگی و هنری، اجتماعی و حوادث، تصویری
|
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 - 01:44
"سینما ماشین" از امشب، ۱۲ اردیبهشت با اکران فیلم سینمایی "خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا، در پارکینگ برجمیلاد آغاز به کار کرد. این طرح به مدت یکهفته در دوسانس ۲۱ و ۲۳:۳۰ در پارکینگ شماره ۳برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
سینما ماشین
"سینما ماشین" از امشب، ۱۲ اردیبهشت با اکران فیلم سینمایی "خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا، در پارکینگ برجمیلاد آغاز به کار کرد.
این طرح به مدت یکهفته در دوسانس ۲۱ و ۲۳:۳۰ در پارکینگ شماره ۳برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۵