خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 02 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ارائه خدمات سریع و کم هزینه به شهروندان

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 07 اردیبهشت 1399 - 18:15
رئیس شورای شهر شیراز تاکید کرد: شهرداری به عنوان گسترده‌ترین سازمان خدمات‌رسانی به عموم مردم در شهر باید خدماتی سریع، آسان و کم‌هزینه را در اختیار شهروندان قرار دهد.
شهرداري،شيراز،منطقه،شهردار،شهروندان،شهر،قرار،سلامت،شوراي،كرو ...

ایسنا/فارس رئیس شورای شهر شیراز تاکید کرد: شهرداری به عنوان گسترده‌ترین سازمان خدمات‌رسانی به عموم مردم در شهر باید خدماتی سریع، آسان و کم‌هزینه را در اختیار شهروندان قرار دهد.
سیدعبدالرزاق موسوی یکشنبه 7 اردیبهشت در بازدید از شهرداری منطقه یک شیراز، لزوم ارتقای فرهنگ تعامل، حفظ ظرافت مدیریتی و رعایت شرط امانت‌داری و حقوق شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به اعتمادی که شهردار شیراز و اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم به مدیریت جدید شهرداری منطقه یک داشته‌اند، باید در تصمیم‌گیری‌های این مجموعه وفاداری به منافع عمومی را مدنظر قرار داده و آثاری نیک از عملکرد خود به یادگار بگذارد.
او افزود: همچنین برای ارتقای سطح اعتماد عمومی و شفافیت در انجام امور، تقویت شهرداری الکترونیک به طور مستمر در دستور کار قرار داشته باشد.
نگاه مدیریت مشارکتی در شهرداری خلأ عدم تلاقی منافع سازمانی و مردم را از بین می‌برد
لیلا دودمان، ناظر شورای شهر شیراز در منطقه یک نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اقتدار مناطق شهرداری و افزایش اختیارات در تصمیم‌گیری‌ها بدون وابستگی دائمی به دیگر معاونت‌های شهرداری از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خدوم منطقه یک در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی دائمی سطح معابر و اماکن پرخطر قدردانی کرد و گفت: خرسندیم که شهردار جدید منطقه یک شیراز دارای نگاه مدیریت مشارکتی برای بهره‌مندی از بالاترین کیفیت و بهره‌وری منابع انسانی است که این مهم می‌تواند خلا عدم تلاقی منافع سازمانی و مردم را از بین ببرد.
استقلال و روان‌کاری در گردش کار اداری مناطق شهرداری شیراز مدنظر قرار گرفته است
غلامرضا نامورچی، شهردار منطقه یک شیراز هم با ابراز خرسندی از حضور و پیگیری ریاست شورای شهر، به حضور شهردار، مدیران و پرسنل زحمت‌کش شهرداری در خط مقدم مبارزه با مشکلات و معضلات شهری به ویژه شیوع ویروس کرونا و تلاش‌های صورت گرفته در این روزها برای حفظ سلامت شهروندان اشاره کرد.
او همچنین افزایش اعتماد مردم به شهرداری و تقویت همدلی مردم با این مجموعه را حاصل تاثیر مشهود این زحمات در افکار عمومی دانست و ادامه داد: در جریان مبارزه با ویروس کرونا در شهرداری منطقه یک شیراز ضمن تلاش برای حفظ سلامت شهروندان در مراجعه حضوری به این منطقه سعی شده است با کنترل و توصیه برای استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی دست و حتی کفش‌ها و رعایت اصول بهداشتی از سلامت پرسنل و شهروندان مراقبت شود.
نامورچی با اشاره به نقطه نظرات شهردار شیراز مبنی بر اقتدار و استقلال مناطق شهرداری و روانکاری در گردش کار اداری، افزود: در همین راستا این سیاست و همچنین لزوم افزایش اعتماد شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سلامت اداری در منطقه یک مدنظر قرار گرفته است.
شهردار منطقه یک شیراز در پایان این بازدید کلیات برنامه‌ها برای توسعه فضای شهری و عمرانی مناسب در سطح منطقه یک شیراز را تشریح کرد.
انتهای پیام