تعدادی از پروژه های عمرانی در شهرک شهید بهشتی و ستاد نیروی پدافند هوایی افتتاح شد
باشگاه خبرنگاران
|
سیاسی
|
پنجشنبه، 04 اردیبهشت 1399 - 17:55
تعدادی از پروژههای عمرانی در شهرک شهید بهشتی و ستاد نیروی پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد افتتاح شد.
با حضور امیر صباحیفرد؛
به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از پروژههای عمرانی نیروی پدافند هوایی ارتش، شامل مجتمع مسکونی ۴۰ واحدی به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع و مجتمع خدماتی تجاری بانوان با نام کوثر در شهرک شهید بهشتی و تکمیل و تجهیز ساختمانهای خدماتی و رفاهی نیروی پدافند هوایی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و مراکز اداری امور شهدا، ایثارگران و جانبازان در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش توسط فرمانده این نیرو افتتاح شد.
انتهای پیام/