خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۸۴ درصد تماس های مردم با مرکز ۱۲۵ همدان مزاحمت تلفنی بوده است

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 02 اردیبهشت 1399 - 16:23
همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی روز گذشته ۴۷۱ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۴۰۰ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.
عمليات،آتش،نجات،حريق،امداد،همدان،تماس

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۳ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۷۱ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۶ مورد منجر به عملیات شده است.
رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۵۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۴۰۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.
بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق درختان در بلوار ارم، حریق ضایعات در نظربیگ و نشت سوخت خودرو در شهرک مدنی بوده است.
وی گفت: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در جاده ملایر، تست گاز منوکسید کربن در شهرک مدرس و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.
رئیس سازمان آتش نشانی همدان یادآور شد: تعداد یک نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.