ربیعی: اساسا چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم
ایسنا
|
برگزیده، سیاسی
|
دوشنبه، 01 اردیبهشت 1399 - 14:12
علی ربیعی با اشاره به موضوع کرونا تاکید کرد: لازم است یادآور شوم که ما اساسا چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم.
علی ربیعی با اشاره به موضوع کرونا تاکید کرد: لازم است یادآور شوم که ما اساسا چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم.
به گزارش ایسنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در این نشست تاکید کرد: لازم است یادآور شوم که ما اساسا چیزی به نام عادی شدن شرایط نداریم و همچنان باید مراعات کنیم.
در این دوره ناگزیر از زندگی همراه با فاصله گذاری و رعایت پروتکل هستیم.
این خبر تکمیل میشود.