خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 19 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه اندازی میز خدمت برای پاسخگویی ایمن به مراجعان

مهر | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 01 اردیبهشت 1399 - 09:52
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار گفت: با راه اندازی میز خدمت در ورودی ساختمان مرکزی شهرداری منطقه چهار ، پاسخگویی به درخواست مراجعان به صورت الکترونیکی انجام می شود.
مراجعان،امور،تمهيدات،شهرسازي،مراجعه،اجتماعي،توجه،حضوري

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس در مراکز اداری و خدماتی شهرداری منطقه چهار، تمهیدات ویژه ای برای افزایش سلامت کارکنان، کارگران و مراجعان به این نهاد اجتماعی، خدماتی اندیشیده شده است.
وی افزود: با توجه به تعدد مراجعان حوزه‌های شهرسازی و درآمد و نوسازی، شهروندان برای انجام اموراتی که ضرورت مراجعه حضوری ندارد با مراجعه به سایت tehran.irو تماس با شماره تلفن‌های ۷۷۸۰۲۰۶۸۶۹و۷۷۸۰۲۰۶۸، ۷۷۸۰۳۰۱۳و۷۷۸۰۳۰۲۶، ۷۷۱۳۸۰۰۵و۷۷۱۹۹۱۰۰ امور شهرسازی و تلفن ۷۷۲۴۶۰۸۵ برای امور کسب و پیشه و ۷۷۱۸۸۹۵۵ برای امور نوسازی و ۷۷۱۸۸۹۵۶ برای امور درآمدهای عمومی اقدام کنند.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار گفت: در صورتی که افراد اصرار به مراجعه حضوری به حوزه‌های مربوطه را داشته باشند، با انجام تمهیدات بهداشتی اعم از رعایت فاصله اجتماعی، همراه داشتن ماسک و دستکش به حوزه‌ها راهنمایی می‌شوند.
ابراهیمی با اشاره به نوبت دهی الکترونیکی به مراجعان حوزه‌های پر ازدحام برای رفاه حال شهروندان افزود: با توجه به شرایط سالن معاونت شهرسازی و درآمد و نبود فضای مناسب، در محوطه لابی طبقه همکف ساختمان مرکزی، فضای مناسب برای مراجعان فراهم شده که با استفاده از دستگاه نوبت دهی الکترونیکی از طریق شماره پرونده پیگیر درخواست‌های خود باشند و در صورت نیاز با رعایت تمهیدات مراقبتی و فاصله اجتماعی تک تک به قسمت‌های مربوطه راهنمایی و ارجاع داده شوند.