«شکوفه ها» به شبکه یزد می آیند
مهر
|
استانها
|
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 - 15:35
یزد ـ برنامه کودک و نوجوان شکوفه ها در ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یزد می رود.
به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد، برنامه شکوفهها در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان با بخشهای عمو رمضان، عمو روحانی، مجری و یه قل و دو قل هر روز ساعت ۱۶ به مدت ۴۰ دقیقه میهمان کودکان دارالعباده میشود.
شکوفهها را رضا طایفی تهیه، محمد زمانی کارگردانی و قاسم پرهیزگار اجرا میکند.
در ٱغاز تولید برنامه شکوفهها، احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در پشت صحنه آن حضور یافت واز عوامل برنامه در این روزهای کرونایی برای تهیه برنامهای آموزنده و شاد در ماه رمضان برای کودکان یزدی تقدیر و تشکر کرد.
عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد نیز در پشت صحنه این برنامه حضور یافت و از نزدیک در جریان روند ساخت این برنامه قرار گرفت.