عکس/ مدافعان سلامت تولدتان مبارک
مشرق
|
چندرسانهای
|
پنجشنبه، 28 فروردین 1399 - 11:21
از روزهای اولیه شروع ویروس کرونا مدافعان سلامت با تمام توان خود علیرغم مشکلات و سختیهای فراوان کار خدمت رسانی به بیماران را انجام میدهند.
به گزارش مشرق، امروز جشن تولد تعدادی از پزشکان کادر درمان بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش از سوی رئیس اداره بهداشت و درمان امیر سرتیپ دوم پزشک بهداد معظمی و خانم دکتر عزیز محمدی رئیس بیمارستان انجام شد.