خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 19 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح بزرگترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه به دست کارآفرینان ایرانی

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | دوشنبه، 06 اسفند 1397 - 21:56
مدیر مرکز یک شرکت گردشگری و مسافرتی گفت: بزرگترین مرکز پشتیبانی مسافرتی خاورمیانه در ایران با همکاری عده زیادی از نخبگان و جوانان بخش آی تی افتتاح شد.
مركز،تماس،مشتري،پشتيباني،خاورميانه،بزرگترين،عملكرد،سيستم،ارا ...

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر سلطانلو مدیر مرکز یک شرکت گردشگری و مسافرتی اظهار کرد: با همکاری عده زیادی از نخبگان و جوانان بخش آی تی و نیروی انسانی خلاق توانسته ایم ظرف مدت ۴ سال ۵۲۸ فرصت شغلی مستقیم و هزاران فرصت شغلی غیر مستقیم را ایجاد کنیم.
وی افزود: در حال حاضر بزرگترین مرکز پشتیبانی مسافرتی خاورمیانه در ایران افتتاح شده است که ۲۴۷ نفر به صورت شبانه روزی و ۴ شیفت کاری در حال پاسخگویی به مشکلات مسافران هستند.
وی افزود: ساده‌سازی فرآیندها، جلوگیری از سردرگمی مشتری، نظارت دقیق بر تماس و عملکرد کارشناسان توسط یک تیم مجرب ۱۰ نفره موجب جلب توجه این مرکز در سطوح مختلف کشور‌ها شده است.
مسعود طباطبایی، مدیر شرکت مسافربری با اشاره به رشد چشمگیر شرکت‌های مسافرتی به عنوان استارتاپ دانش‌بنیان گفت: بزرگترین مرکز تماس پشتیبانی خاورمیانه به زیرساخت و تجهیزات حرفه‌ای مجهز شده است.
وی افزود: همچنین در این مرکز تماس از نرم‌افزار سیستم تلفنی، برای پاسخگویی تماس‌ها و مدیریت صف‌ها، CRM برای ثبت و پیگیری تمام درخواست‌های مشتریان و ایجاد گردش کار‌های متفاوت در مرکز تماس، پنل هلیوس، برای استخراج گزارش عملکرد روزانه کارشناسان و گزارش تماس‌های ساعتی هر صف، مانیتور‌های بزرگ در کل سالن، برای نمایش آنلاین وضعیت تماس‌ها استفاده می‌شود.
مدیر ارشد این شرکت همچنین، ارائه خدمات پشتیبانی فراتر از انتظار مشتری، ایجاد باشگاه کارمندان مرکز تماس برای افزایش بهره‌وری کارشناسا‌ن، ارائه خدمات فرودگاهی ویژه به مشتریان، ارائه خدمات مشاوره سفر به مشتری و توسعه روش‌های جدید آموزش و ایجاد آکادمی آموزش مرکز تماس را از برنامه‌های آتی عنوان کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، چند برنامه توسعه‌ای در دست اجرا داریم که راه‌اندازی سیستم کال‌بک برای مواقع شلوغ که مشتری انتخاب می‌کند ما با ایشان تماس بگیریم، سیستم تماس خودکار برای اطلاع رسانی‌ها، پیاده سازی مدل جدید نظرسنجی از عملکرد تیم پشتیبانی، پیاده‌سازی سیستم ارزیابی عملکرد ماهیانه کارشناسان و...
برخی از این برنامه‌ها هستند.
طباطبائی به مشکلات ارزی در اوایل سال اشاره و ابراز کرد: ما هم با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کردیم درست زمانی را سپری کردیم که پرواز‌های خارجی یک به یک لغو و مبالغ بازگشت داده می‌شد، ولی با تمام وجود بازهم توانستیم به پیشرفت قابل توجهی دست بیابیم.
مراسم افتتاح بزرگترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه با حضور مدیران ارشد و اصحاب رسانه در محل ساختمان مرکز تماس این نهاد برگزار شد.
در این مراسم ضمن بازدید نمایندگان رسانه‌ها از بخش‌های مختلف این مرکز تماس به عنوان بزرگترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه، به ابعاد مختلف کار این مرکز هم پرداخته شد.
انتهای پیام/