رسانه ملی از اکران آنلاین «خروج» با تبلیغاتش حمایت کند
ابراهیم داروغهزاده، دبیر سه دوره اخیر جشنواره فیلم فجر معتقد است: اکران آنلاین ظرفیتی جدید برای نمایش فیلمهاست و اگر رسانه ملی به شکل گسترده با تبلیغات مناسب پشتیبان این حرکت باشد، میتوان به موفقیت آن امیدوار بود.

ابراهیم داروغهزاده، دبیر سه دوره اخیر جشنواره فیلم فجر معتقد است: اکران آنلاین ظرفیتی جدید برای نمایش فیلمهاست و اگر رسانه ملی به شکل گسترده با تبلیغات مناسب پشتیبان این حرکت باشد، میتوان به موفقیت آن امیدوار بود.
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «خروج» از شامگاه یکشنبه اکران اینترنتی خود را به صورت آنلاین در سامانههای نماوا و فیلمیو آغاز کرد و در ۲۴ ساعت نخست، موفق به فروش ۴۰۷ میلیون تومانی شد.
ابراهیم داروغهزاده درباره اکران آنلاین خروج به فارس گفت: اقدام سازمان سینمایی اوج و آقای حاتمیکیا در این شرایط اقدامی پرخطر و البته قابل تقدیر است، چون میتواند در عمل به بسیاری از ابهاماتی که در این مسیر وجود دارد، به طور عملی پاسخ دهد.
وی افزود: اگر رسانه ملی به شکل گسترده با تبلیغات مناسب پشتیبان این حرکت باشد و جمعیت حداکثری مخاطب بالقوه این حرکت تلقی شوند، میتوان امیدوار بود که مخاطبین بالفعل به عدد قابل قبولی برسد و این پروژه موفق شود.
این تهیهکننده تلویزیون اظهار داشت: موفقیت اکران آنلاین فیلم «خروج» آقای حاتمیکیا میتواند راه جدیدی را برای سایر تولیدات سینمای ایران نیز باز کند و ظرفیت جدیدی برای نمایش فیلمها و بهتر شدن چرخه اقتصادی سینمای ایران باشد.
امیدوارم همه مسئولین به موفقیت این حرکت خوب کمک کنند.
انتهای پیام/