خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس ترابزون‌اسپور: زودتر از همه از شر کرونا خلاص می‌شویم/ اکنون هیچ درآمدی نداریم

تسنیم | ورزشی | شنبه، 23 فروردین 1399 - 13:39
رئیس ترابزون‌اسپور شرایط این روزهای تیمش را در دوره شیوع ویروس کرونا در ترکیه توصیف کرد.
تركيه،ماه،سوپرليگ،زودتر،پايان،بازي

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه فاناتیک ترکیه، احمد آقااوغلو اظهار داشت: در یک ماه اخیر هیچگونه درآمدی نداشتیم.
وقتی بازی برگزار نمی‌شود خبری از فروش بلیت و محصولات باشگاه نیست و از درآمدهای فدراسیون فوتبال هم محروم هستیم.
این واقعیتی است که قابل چشم‌پوشی نیست.
رئیس تیم ترابزون‌اسپور ادامه داد: شاهد یک روند نامشخص هستیم و هیچکسی نمی‌تواند به طور طبیعی چیزی بگوید.
انتظار ما این است که از اواسط ماه آینده میلادی اوضاع به حالت عادی بازگردد.
راه‌حل این است که بیشتر در خانه بمانیم تا این شرایط هر چه زودتر به پایان رسد.
اگر بتوانیم از ماه ژوئن رقابت‌ها را شروع کنیم با خسارت اقتصادی 3 ماهه مواجه هستیم.
فکر می‌کنم ترکیه زودتر از همه از شر این ویروس خلاص شود.
من روی آمریکا یا دیگر کشورها حساب نمی‌کنم.
وی درباره طرح برخی‌ها در ترکیه مبنی بر برگزاری سایر بازی‌های باقی‌مانده سوپرلیگ این کشور به صورت پلی‌آف گفت: این یک طرح خنده‌دار است و نمی‌دانم چه کسی آن را پیشنهاد داد.
ما فقط 8 بازی تا پایان فصل پیش‌رو داریم.
تیم ترابزون‌اسپور با در اختیار داشتن مجید حسینی صدرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه است.
انتهای پیام/