اجتماع قلوب در توسل به امام زمان (عج) + فیلم
باشگاه خبرنگاران
|
چندرسانهای
|
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 - 20:27
امشب همزمان با شب نیمه شعبان منتظران امام عصر (عج) یکصدا ندای یا مهدی ادرکنی سر می دهند.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از ساعت ۲۱ امشب دلدادگان به منجی موعود روی پشت بام منازل خود با ندای تکبیر و یا مهدی ادرکنی، از امام عصر استمداد میطلبند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در اطلاعیهای آحاد ملت شریف ایران را به بهره گیری از فرصت گرانبهای شب نیمه شعبان دعوت کرده و آورده است: از همگان برای قرائت زیارت آل یاسین، دعای فرج «الهی عظم البلا...» ساعت ۲۰:۴۵ شامگاه چهارشنبه ۲۰ فروردین دعوت به عمل میآید.
مراسم قرائت دعا بصورت همزمان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی ثامن الحجج حضرت اباالحسن علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) پخش خواهد شد.
بیشتر بخوانید: روایتی متفاوت از حال و هوای مسجد جمکران + فیلم
انتهای پیام/