بهره برداری از نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش
مهر
|
استانها، تصویری
|
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 08:31
با بهره برداری از نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر بندرعباس تعداد تختهای نقاهتگاهی هرمزگان به ۶۰۰ تختخواب رسید.
None