مدافع ذوبآهن لنگلنگان ورزشگاه را ترک کرد
فارس
|
ورزشی
|
یکشنبه، 05 اسفند 1397 - 20:59
مدافع تیم فوتبال ذوبآهن پس از شکست برابر استقلال لنگلنگان ورزشگاه را ترک کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود ابراهیمزاده، مدافع تیم فوتبال ذوبآهن پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر استقلال لنگلنگان و با کمک سایر بازیکنان ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
این بازیکن در جریان بازی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و به همین دلیل با این شرایط ورزشگاه را ترک کرد.
انتهای پیام/ا