خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس «موساد» قرنطینه شد

تسنیم | بین‌الملل | پنجشنبه، 14 فروردین 1399 - 12:31
منابع خبری از قرنطینه شدن رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
كوهين،قرنطينه،اسرائيل

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، کانال سیزدهم تلویزیون رژیم اسرائیل از قرنطینه شدن «یوسی کوهین» رئیس موساد خبر داد.
بر اساس این گزارش، کوهین به سبب آنکه اخیرا نشستی را با یعقوب لیستمان وزیر بهداشت اسرائیل که مبتلا به کرونا بوده، برگزار کرده است، به مدت سه روز در قرنطینه قرار می گیرد.
انتهای پیام/