خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تهران ،نوروز نودونه/ ۲

ایسنا | اجتماعی و حوادث، تصویری | یکشنبه، 10 فروردین 1399 - 19:36
ويروس،كرونا،تهران،تصاويري،شيوع،بوستان،نوروز

/در خانه بمانیم/ تهران ،نوروز نودونه/ ۲
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۷
تهران، کلانشهر شلوغی است که در عید نوروز خلوتیِ باورنکردنی به خود می‌بیند و همین مساله در کنار هوای بهاری باعث می‌شود که این شهرِ چندمیلیونی، زیباتر جلوه کند اما امسال این خلوتی دلیلی دیگر هم دارد و آن، ویروس جدیدی است که همه دنیا را درگیر خود کرده است؛ ویروس کرونا.
با توجه به شیوع این ویروس و توصیه های اکید مسئولین ذیربط جهت مهار و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تصمیماتی از قبیل بسته شدن بازارها ،بوستان ها ، هتل ها، رستوران ها، وضع مقررات منع رفت و آمد های برون شهری گرفته شده است.
در این گزارش، که حاصل پرسه‌زدن این روزهای یک عکاس خبری است، تصاویری انتخاب شده که می‌تواند حال و هوای بوستان ها و مراکز تفریحی تهران را در این شرایط به نمایش بگذارد؛ تصاویری که دوست داریم تا پایان دوره شیوع کرونا به همین شکل بماند تا شاید بیشتر به این فکر کنیم که چقدر پایتختمان زیباست اگر همه به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم و برای حفظ جان خود و اطرافیانمان در خانه بمانیم؛ با این امید که پایان شب سیه، سپید خواهد بود.